БЛОГ

Як кейтерингові компанії працюють в умовах пандемії Covid-19?

Якщо ви працюєте у сфері громадського харчування, де раптово відмінили заходи на весь наступний місяць, є варіанти, які ви можете використувати, щоб не припиняти роботу вашого бізнесу.
Бренд Cambro провів дослідження зі зміни бізнес-моделі декількох підприємств громадського харчування.
Ви вже маєте контакти ваших клієнтів та зв’язки у соціальних мережах. Використайте їх, щоб реорганізувати свій бізнес у одну із наступних моделей:


1. Переформатуйте кейтеринг у ресторанну концепцію.

Використайте існуючий простір вашої діяльності, але переключіться з великих заходів на невеликі замовлення. Сконцентруйтеся на свіжих і заморожених блюдах, які можна доставляти в ємностях, відповідних протоколу HAACP.
По-перше, визначте тип їжі, яку вам найбільш зручно готувати, та складіть меню, яке ви зможете готувати щодня. Потім створіть собі віртуальну вітрину і просувайте свою концепцію в соціальних мережах та за допомогою сторонніх додатків. Таким чином, ви отримаєте нову аудиторію, а також підігрієте інтерес до себе у постійних клієнтів.
Звичайно, такий спосіб вимагає вивчення нових для вас аспектів та деякі фінансові вкладення, але ринок неухильно змінюється і, можливо, ця модель стане для вас важливим джерелом доходу в майбутньому.


2. Задовольніть першочергові потреби!

Основні установи, такі як банки, аптеки та лікарні, все ще працюють та потребують їжу для персоналу.
Якщо ви раніше надавали страви подібним закладам під час розважальних або навчальних заходів, ви можете домовитися з ними про доставку обідів для співробітників, щоб годувати їх, поки вони допомагають людям, постраждалим від пандемії.
Зв’яжіться з місцевими лікарнями та основними підприємствами, щоб дізнатися, чи є у них можливість скористуватися індивідуально упакованими стравами для власних співробітників.


3. Запропонуйте готові страви.

Оскільки все більше людей змушені працювати удома, збільшується кількість потреб у доставці готової їжі. Люди або не люблять готувати, або не мають часу, або просто потребують відпочинку. Тому готові страви є дуже актуальною альтернативою. Запропонуйте клієнтам можливість скласти план харчування, що включає в себе декілька доставок на тиждень.
І знову тут будуть важливі такі способи комунікації, як соціальні мережі та додатки. Деякі власники кейтерингових бізнесів використовують Іnstagram, щоб демонструвати різноманітні види меню, зберігаючи при цьому індивідуальність свого бренду.


4. Розпродайте залишки інвентарю.

Багато підприємств громадського харчування виявляють, що мають забагато продуктів, які були замовлені для раптово скасованих заходів, у той час як полиці супермаркетів та онлайн-магазинів залишаються порожніми. Запропонуйте продати свій невикористаний складський інвентар та витратні матеріали клієнтам, партнерам та усім, кому він може знадобитися. Для тих, хто не може знайти потрібні продукти або речі, це може бути рятівальною мотузкою.
Розішліть рекламу свого розпродажу по електронній пошті, соціальним мережам та на своєму сайті, щоб завершити цей процес якнайшвидше.

Підприємства громадського харчування мають переваги у тому, що вони вже знають, як зробити безпечними транспортування їжі та обладнання для неї. Покладіться на своє термоізольоване обладнання Cambro, щоб зберігати продукти та їжу при безпечній температурі до, під час, та після доставки клієнтам.
Наша команда із задоволенням та максимально оперативно допоможе підібрати нове або додаткове термоізольоване обладнання Cambro.
Новини