БЛОГ

Як організувати доставку їжі з ресторану?

Безпека клієнтів - основна відповідальність у кожному секторі харчової промисловості. Що стосується ресторанів - вони несуть відповідальність за збереження безпеки їжі від моменту надходження продукту до кухні і до моменту подачі страви на стіл вашого клієнта. Якщо ві працюєте з операторами доставки, ви знаєте їх бажання, щоб замовлення надходили в якісному стані, що допомогає викликати позитивні відгуки.
Ми радимо дотримуватися наступних процедурних стратегій для здійснення безпечної та успішної доставки:

1. Зберігайте їжу в безпеці на кожному етапі харчового процесу.

Безпека харчових продуктів так само важлива як на кухні, так і поза нею. Хоча ваш ресторан дотримується суворих протоколів безпеки харчових продуктів під час оформлення замовлення, важливо також врахувати, як ви будете підтримувати безпеку цих продуктів, поки замовлення на доставку чекає приїзду кур’єра і протягом шляху, яким воно доставляється до замовника. Якщо ви користуєтесь сторонніми додатками служби доставки, ви не маєте змоги контролювати час, потрібний для доставки, та що з замовленням відбувається згодом.
Щоб зберегти температуру їжі перед збиранням замовлення, ми рекомендуємо зберігати їжу в безпечному та спеціально обладнаному для цього місці. CamGoBox утримує гарячу або холодну температуру принаймні 4 години, а CamGoBag тримає температуру гарантовано 45 хвилин, забезпечуючи свіжість та безпеку замовлення вашого клієнта, тим самим не наражаючи їжу на перебування у небезпечній зоні, поки ви чекаєте кур’єра.
Щоб зберегти їжу в процесі її доставки, власники кафе та ресторанів почали використовувати сумки, що закриваються. Це дозволяє їжі залишатися без пошкоджень, поки вона не потрапить до замовника, усуваючи будь-який вплив на неї та підкреслюючи вашу турботу про безпеку клієнта. Переконайтеся у герметичності та захисті від фальсифікацій обладнання, що використовується для доставки.

2. Створіть зручне меню доставки

Багато клієнтів не усвідомлюють, що різні продукти придатні до транспортування по-різному. Коли вони замовляють страву, вони впевнені, що вона приїде в хорошому стані та з потрібною температурою. Однак, деякі продукти у вашому меню можуть просто не відповідати вашим стандартам під час доставки, порівняно з подачею страви у вашому ресторані. Вибір продуктів, сумісних з транспортуванням, у вашому меню для доставки є дуже важливим.
Так само важливі і ємності, в які ви складаєте страви. Ви маєте набагато більше шансів, що клієнт замовить доставку у вас знову, якщо його замовлення надійшло у гарному стані та мало ідеальну температуру. Наприклад, делікатна смажена їжа та страви на рідкій основі повинні знаходитись в ємностях, які запобігають розм’якшенню та витіканню.
Після вибору відповідних до ваших страв ємностей, використовуйте рішення для доставки компанії Cambro, щоб підібрати потрібну сумку CamGoBag або контейнер CamGoBox для їх перевезення. Завдяки рішенням для доставки Cambro, їжа знаходиться у безпеці, зберігаючи свій смак, аромат, текстуру та зовнішній вигляд.

3. Забезпечте точність замовлення

Найгірший кошмар клієнтів - це те, що до них приїде неправильне замовлення, будуть відсутні столові прилади та приправи або їжа буде ледь теплою. Наслідки замовлення на доставку їжі можуть бути ще гіршими, якщо клієнт із харчовою алергією отримав страву, зроблену з інгридієнтом, який цю алергію викликає. Одна невелика помилка може мати величезний вплив на ваш бізнес. Не дозволяйте, щоб це сталося з вами.
Доручіть співробітникам позначати замовлення спеціальними ідентифікаторами страв - писати позначення їжі маркером, використовувати кольорові кришки, або наклеювати стікери від Cambro, що змиваються водою при митті контейнерів. Це допоможе не помилитися, при перевірці замовлення на точність, на наявність столових приладів та приправ. Коли кур’єр приїжджає до клієнта, він обов’язково має отримати підтвердження назви та змісту замовлення, перш ніж поїхати за наступними адресами.

4. Створіть жорсткий графік прибирання

Чиста кухня готує чисту їжу. Сучасне управління рестораном має чіткі інструкції з прибирання, які потрібно обов’язково виконати під час та після кожної зміни, ні за яким випадком не залишити свої робочи місця не приведеними до ладу. Підготуйте контрольний список або інструктаж для персоналу та переконайтесь, що працівники справно заповнюють пункти цього контрольного списку протягом своєї зміни та перед виходом.
Поверхні для приготування їжі є найбільш очевидним місцем, яке потребує очищення, але не забудьте і про місця для зберігання продуктів. Висипана суха їжа або інші інгредієнти можуть залишити шар пилу або бруду на ваших стелажах. Регулярно миючи свої стелажі, ві запобігаєте перехресного забруднення.
Бренд Cambro має різноманітні індивідуальні системи стелажів Camshelving. Полиці цієї системи підійдуть не тільки для збереження продуктів, але й кухонного інвентарю, підносів, гастроємностей тощо. Стелажі легко розсуваються, мають легко зйомні траверси та придатні до миття у посудомийній машині. Camshelving вимагає мінімальних зусиль, займає мінімальну частину простору місця та має довічну гарантію.

5. Стежте за гігієною працівників

Завжди мийте свої руки. Це звучаить як битий вираз, але працівники мають знати це та остійно робити, а також носити рукавички та зберігати уніформу в чистоті. Регулярно перевіряйте, чи працюють ваші працівники у гарному стані здоров’я та чи дотримуються необхідних гігієнічних заходів під час роботи та обслуговування. Спостерігайте робочий процес якомога частіше, щоб детальніше ознайомитись із сильними та слабкими сторонами безпеки харчових продуктів у вашому закладі та посилити слабкі місця там, де це потрібно.
Перш за все, завжди треба бути чесними та прозорими по відношенню до протоколів безпеки харчових продуктів, щоб ваші клієнти відчували себе безпечно і впевнено замовляли вашу їжу час від часу. Показуйте ваші заходи безпеки харчових продуктів у соціальних мережах, щоб підкреслити ваші зусилля та повідомити клієнтам, скільки зусиль ви докладаєте, щоб досягти гігієнічного та безпечного ладу у своєму закладі.

А ми, команда FoodTechnics, завжди поруч з вами і допоможемо створити ідеальне рішення для вашого бізнесу, щоб він залишався безпечним та зручним для кожного працівника і клієнта.
Новини